2012. február 8., szerda

Ilyen vagyok

Az vagyok, akitől mindig az igazat kapod, nyersen, tömören, akkor is ha fáj... 
Az vagyok, aki dinamizmust, színt visz az életedbe és nehezen felejthető emlékeket őrzöl majd utánam... 
Az vagyok, akit elijesztesz, ha a négy fal közé csak magadnak akarsz... 
Az vagyok, akire nem tudsz haragudni, mert egy mosollyal leveszlek a lábadról... 
Az vagyok, aki szenvedéllyel ég, aki lángra lobbant és ragaszkodva őrzi azt... 
Az vagyok, aki hamar kiismer és ha nem mutatsz magadból valami újat, valami mást, valamit ami megint rabul ejt, akkor már indulok is tovább... 
Az vagyok, aki mindig figyel Rád, akivel bármit megoszthatsz, és aki addig nyughatatlan, míg nem segít rajtad, és újra mosolyogni nem lát... 
Az vagyok, akitől a legvégső esetben halkan fogod megkapni azt a szót, hogy bocsánat... 
Az vagyok, aki szüntelenül lefog nyűgözni, aki mindig meglep, aki minden régi titkos vágyadat teljesíteni fogja és cserébe legalább ennyit kér Tőled is... 
Az vagyok aki ha kudarcot vall, vagy rossz kedve van, semmivel sem tudod felvidítani, inkább felidegesíted majd azzal, hogy ezt megkísérled... 
Az vagyok, aki mélyen, tiszta szívvel, önzetlenül, önmagadért fog szeretni, de aki csak akkor fogja mondani Neked, amikor ezt valóban így érzi... 
Az vagyok, akit soha nem fogsz megérteni igazán, de akit pont emiatt fogsz csodálni és végtelenül szeretni... 
Ilyen vagyok, mert én tudom, hogy egy nap sem jön vissza az életből, hogy újraélhesd...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése