2011. július 7., csütörtök

Louise L. Hay: Éld az életed (részlet)

Az élet végtelen körforgásában, ahol most vagyok, minden teljes, egész és tökéletes.
Békében és harmóniában élek mindenkivel, akit ismerek.
Lényem középpontjában a szeretet végtelen forrása van.
Hagyom, hogy ez a szeretet a felszínre törjön.
Megtölti a szívemet, a testemet, a szellememet, a tudatomat, egész lényemet, szétárad belőlem minden irányban, majd visszatér hozzám megsokszorozva.
Minél erősebb bennem a szeretet, annál erősebben kell szeretnem.
Kifogyhatatlan ez a készlet.
Akkor érzem jól magam, ha szeretek, így nyilvánítom ki belső örömömet.
Szeretem magamat; ezért szeretettel viselem gondját a testemnek.
Tápláló ételekkel és italokkal látom el, szeretettel ápolom és öltöztetem, a testem pedig szeretettel viszonozza gondoskodásomat: egészségtől és energiától duzzad.
Szeretem magamat; ezért kényelmes otthonban élek, amely kielégíti igényeimet, ahová mindig öröm hazatérnem.
A szobákat a szeretet rezgéseivel töltöm meg, hogy aki csak belép, magamat beleértve, érezze ezt a szeretetet, és részesüljön gyógyító erejében.
Szeretem magamat; ezért olyan munkát végzek, amelyben örömömet lelem, amelyben kamatoztathatom alkotóképességemet és tehetségemet.
Olyan emberekkel és emberekért dolgozom, akiket szeretek, és akik szeretnek engem, munkámat pedig jól megfizetik.
Szeretem magamat; ezért a szeretet jegyében élek és gondolkodom, hisz tudom, amit embertársaim felé nyújtok, azt megsokszorozva visszakapom.
Csak kedves emberekkel találkozom, hisz bennük saját magamat látom.
Szeretem magamat; ezért megbocsátok s elengedem a régi sérelmeket: csak így lehetek szabad.
Szeretem magamat; ezért teljesen a jelenben élek, Minden perc szépségét felismerem és a jövőmet fényesnek, boldognak, biztonságosnak tudom, mivel az Univerzum szeretett gyermeke vagyok, és a Világegyetem szeretettel viseli gondomat most és mindörökké.
Világomban minden rendben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése